Presentkort på väg till alla medarbetare

De närmaste dagarna kommer medarbetarna i Sävsjö kommun få ett presentkort på 500 kronor att handla varor och tjänster för lokalt. Presentkortet gäller även för köp av souvenirer, supporterprylar, säsongskort med mera i föreningar verksamma
inom Sävsjö kommun.

Du som näringsidkare, butik eller förening ska fakturera mottagna presentkort till Sävsjö kommun. Information om hur det går till finner du på vår sida om fakturahantering.

Observera att detta presentkort inte gäller för inköp av dagligvaror, medicin, alkohol och tobak.
Det är upp till respektive mottagare att välja om presentkortet accepteras som betalning.

Tänk på att följa Folkhälsomyndighetens råd och rekommendationer när du handlar så det görs på ett smittsäkert sätt.